Functies

Creëren

Geen technische kennis nodig Meerdere templates Integreren Social Media Geen Online Creators logo of link en meer...

Versturen

Verzend ongelimiteerde test emails Verstuur direct of plan in Autoresponders Spam & Email client check en meer...

Analyseren

Real time statistieken Registreer opens en clicks Vergelijk campagnes Koppel met Google Analytics en meer...

Beheren

Eenvoudig adressen toevoegen Koppeling website Individuele statistieken Automatische verwerking en meer...

Marketing Automation

Op basis van aanmelding Op basis van afmelding Op basis van segmentering Op basis van tijd en meer...

Koppelingen

Microsoft Dynamics Salesforce Shopify WordPress en meer...

Tarieven

Basis
Vanaf € 19,00
2.500 emails Basis functies Basis statistieken en meer....
bestellen
Unlimited
Vanaf € 49,00
∞ aantal emails Alle functies Alle statistieken Spam testen & inbox preview Martketing Automation en meer....
bestellen

Alle tarieven vanaf, per maand en exclusief btw.

Professional
Vanaf € 249,00
∞ emails Alle functies Alle statistieken Spam testen & inbox preview Martketing Automation Advanced link tracking Template management voor teams en meer...
bestellen

FAQs: emailing


Onder spam wordt verstaan: e-mail die in bulk en ongevraagd wordt verzonden. Ongevraagd betekent dat de ontvanger van de e-mail niet vooraf aantoonbare, expliciete en op elk moment intrekbare toestemming voor de verzending van de mailing heeft verleend. Bulk houdt in dat de e-mail deel uitmaakt van een grotere hoeveelheid e-mails die elk substantieel identiek zijn. Een e-mail is pas spam als aan beide criteria wordt voldaan. U mag consumenten en bedrijven berichten sturen wanneer: – Men expliciet toestemming heeft gegeven voor het ontvangen van commerciële, charitatieve of ideële berichten. – Men kan zien van wie het bericht afkomstig is – De ontvanger kan aangeven geen prijs meer te stellen op de berichten (afmelden) – Er een duidelijke klantrelatie is. Er is sprake van een klantrelatie als er men een product of dienst heeft afgenomen.
De meeste mensen vinden het niet erg om zo nu en dan geïnformeerd te worden met een aanbod. Echter moet u voorkomen dat u uw ontvangers met te grote hoeveelheden e-mails benadert. Het hangt van de aard van uw emailings en nieuwsbrieven af wat de ideale frequentie is. Het is dus raadzaam om uw aan- en afmeldingsstatistieken goed in de gaten te houden en hierop uw zendgedrag af te stemmen.
Helaas kunnen wij niet garanderen dat uw e-mail niet naar de verkeerde map wordt gefilterd. Dit hangt af van (het e-mailprogramma van) de ontvanger. Wel zijn er een aantal manieren waarop u de kans dat dit gebeurt, kunt verkleinen. U kunt in ieder geval zelf aan uw ontvangers vragen het e-mailadres dat door Digital Herald gebruikt wordt aan hun adresboek toe te voegen.
In de eerste plaats moet u zeker weten dat u de rechthebbende bent van de afbeelding, of toestemming heeft van de fotograaf of tekenaar. In de tweede plaats moet u bewust zijn van de afbeeldingsgrootte. Het beste is om de foto of afbeelding in een fotobewerkingsprogramma (zoals Paint (link opent in een nieuw venster), Adobe Photoshop of via de site http://www.fotoverkleinen.nl/) naar de juiste grootte te veranderen voor u de afbeelding in uw e-mail plaatst. Een al te grote foto kan namelijk ook in bestandsgewicht erg groot zijn, en ontvangst van uw e-mail erg vertragen.
Graag overleggen wij met u wat u precies wilt bereiken met uw e-mail campagne, en wat wij voor u kunnen doen om u hierbij te helpen. Afhankelijk van uw behoeftes kunnen wij u op zeer korte termijn van dienst zijn. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden!
Geen probleem, daar zijn we voor. We bieden u zowel per email, telefoon als onsite ondersteuning bij uw campagnes. Of het nu gaat om een simpele vraag, training en/of het design van uw template. Ons team staat voor u klaar.